Translate

woensdag 31 juli 2013

REVIEW - Catrice 'Rosy One More Time'


Nagellak van Catrice bevalt mij over het algemeen zeer goed. Toen ik laatst nog eens in het schap keek, viel mij deze mooie zalm-roos-koraal tint op en ik besloot hem mee te nemen. Of hij even goed is als hij eruit ziet, lees je verderop in het artikel.




Hier zie je de verpakking duidelijk. Niet veel bijzonders natuurlijk voor iedereen die Catrice goed kent. De nagellakflesjes zijn namelijk al jaren hetzelfde. Misschien eens tijd voor iets meer modern Catrice? Over de kleur ben ik echt heel enthousiast. Zoals je op de foto ziet is het een pastel roos oranje tint. Iets daartussen in eigenlijk. En wat bijzonder is aan dit lakje, zijn de lichte glitters. Althans het is meer een 'schijn' dan echte glitters, een soort glinsterende gloed die over het lakje gegoten is.



Zoals je op de foto ziet en misschien ook weet, zijn de borstels van de nagellak van Catrice vrij breed en dik. Dit brengt heel eenvoudig aan. Een nadeel is misschien wel dat je vaak te veel nagellak op je nagel hierdoor aanbrengt. Op de foto zie je ook duidelijk dat de substantie vrij dun is en de nagellak heeft echt wel veel laagjes over elkaar nodig. Ik heb er 3 aangebracht en op onderstaande foto zie je dat het dan nog niet helemaal gedekt is.



Ik ben dus over het algemeen zeer tevreden over deze nieuwe nagellak die ik van Catrice ontdekt heb. Hij heeft een zeer mooie én speciale kleur, alleen ben ik wel wat teleurgesteld in de dekking. De nagellakjes van Catrice kosten ongeveer 3 euro per stuk en ze zijn te vinden in de meeste drogisten in je buurt.


Iemand ervaring met dit lakje? Wat vinden jullie van de kleur?

Liefs, 
J.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten